Πριν αναφέρουμε τις λεπτομέρειες της εξόρμησης, θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον Σπύρο του Σ.Χ.Ο.  Τρικάλων για τις πληροφορίες του και το ενδιαφέρον του.  Η βοήθεια  του πριν αλλά και κατά την διάρκεια της πορείας μας, ήταν κάτι παραπάνω από χρήσιμες.Το Σαββατοκύριακο 14 & 15 /2/09, πραγματοποίησαμε την εξόρμηση στον Κόζιακα, σύμφωνα με το πρόγραμμα. Ήταν το πρώτο διήμερο του 2009 και το χαρήκαμε πάρα πολύ. Μια ομάδα δώδεκα μελών του Σ.Χ.Ο.Β., ξεκινήσαμε με προορισμό το Νεραϊδοχώρι Τρικάλων. Το απόγευμα του Σαββάτου άρχισε χιονόπτωση για να προστεθεί στο χιόνι που σκέπαζε όλη την περιοχή. Μια μικρή αναγνώριση της περιοχής και μετά όλοι μαζί στην ταβέρνα του Νιάβη για τα … δέοντα.
Το πρωί της Κυριακής όλα ήταν παγωμένα (-6 C), αλλά κανείς δεν έκανε πίσω. Ξεκινήσαμε και η επιλογή μας δικαίωσε. Αφήσαμε τα αυτοκίνητα στο parking του χιονοδρομικού και περάσαμε απέναντι. Το μονοπάτι μπαίνει μέσα στο δάσος, περίπου για δύο ώρες. Η σήμανση είναι πάρα πολύ καλή. Ανεβαίνοντας ψηλότερα το δάσος αραιώνει και εμείς πλησιάζουμε το καταφύγιο του Σ.Χ.Ο. Τρικάλων (1.750 μ.)  Κάνουμε μια μικρή στάση εκεί και ξεκινάμε για την τελική ανάβαση. Ο καιρός δεν είναι καλός, έχει ομίχλη αλλά είμαστε αποφασισμένοι. Όσο πλησιάζουμε την κορυφή, η πορεία γίνεται πιο δύσκολη. Η κλίση μεγαλώνει και κάτω από το χθεσινό χιόνι υπάρχει παγωμένο χιόνι που μας δυσκολεύει. Κινούμαστε αργά. Χρειαζόμαστε περίπου μια ώρα για 150 μ. υψομετρική διαφορά. Στην κορυφή δεν μπορούμε να καθήσουμε πολύ. Ο αέρας είναι δυνατός και παγωμένος. Κατηφορίζουμε. Μια ακόμη στάση στο καταφύγιο και μετά ο γυρισμός. Ο καιρός μας κάνει το χατήρι και ανοίγει όσο περνά η ώρα. Μας χαρίζει μερικές πολύ όμορφες εικόνες.

Μετά από 11 km και 6 ώρες συνολικής πορείας, φτάνουμε στην βάση μας. Όλοι είμαστε χαρούμενοι και αποζημιωμένοι για την προσπάθεια μας. Γυρίζουμε στα δωμάτια για ένα ζεστό καφέ και αναχώρηση για Βέροια. Το επόμενο διήμερο πότε είναι;

Περισσότερες φωτογραφίες στο Flickr.

Στο μονοπάτι με την Αστραπή.

...

Μια ανάσα πριν την τελική ανάβαση.

Κορυφή Κόζιακα (Αστραπή ή Χατζηπέτρου) 1.901 μ.

Με καλύτερο καιρό στην επιστροφή.